۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۴۴۰۵۶
فعالیت های مقر سلامت نهادهای حوزوی در استان مرکزی؛

اهدای شاخه گل به مدافعان سلامت| آمادگی طلاب برای خدمت رسانی در بیمارستان ها

اهدای شاخه گل به مدافعان سلامت| آمادگی طلاب برای خدمت رسانی در بیمارستان ها
مقر سلامت نهادهای حوزوی در استان مرکزی به دنبال خدمات دهی حداکثری به مردم برای مبارزه و جلوگیری شیوع ویروس کرونا است.

حجت الاسلام سهیل جعفری مسؤول ستاد بحران نهاد های حوزوی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تشکیل مقر سلامت توسط نهاد های حوزوی در استان مرکزی، گفت: تلاش این مقر با حضور نمایندگان بسیج طلاب، سازمان تبلیغات، مرکز خدمات حوزه علمیه، حوزه علمیه خواهران، نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و آستان قدس رضوی بر خدمات دهی حداکثری به مردم و عدم موازی کاری است.

حجت الاسلام جعفری از تشکیل کمیته های پشتیبانی، رسانه و تبلیغ در مقر سلامت استان مرکزی خبر داد و عنوان کرد: از جمله فعالیت های مقر تقدیر و تشکر از کادر درمانی بیمارستان خوانساری اراک و اهدای شاخه ها گل به آن ها بوده است.

مسؤول ستاد بحران نهادهای حوزوی استان مرکزی با بیان اینکه حوزه علمیه اراک با همکاری هلال احمر، 300 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تهیه کرده است، اظهار داشت: روزانه حدود 20 تا 36 هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط طلاب بسته بندی و توزیع می شود.

وی با اشاره به ارسال مواد ضد عفونی به مساجد و ادارات، ابراز کرد: اقشار آسیب پذیر در الویت اول برای دریافت مواد ضدعفونی هستند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه مرکزی از آمادگی 40 طلبه حوزه علمیه مرکزی برای حضور در بیمارستان ها خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت نیاز این 40 طلبه جهاد گر به کمک کادر درمانی و بیماران خواهند رفت.

مسؤول ستاد بحران نهاد های حوزوی به ایجاد کارگاه تولید ماسک اشاره کرد و گفت: با کمک خیرین و ستاد فرمان اجرایی امام، تعدادی از طلاب خواهر حوزه علمیه استان مرکزی مشغول به تولید ماسک هستند که به صورت روزانه این ماسک ها در اختیار اقشار ضعیف قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه طلاب شهرهای مختلف استان مرکزی مانند اراک، دلیجان، خمین و شازند روزانه اماکن عمومی را ضدعفونی و گندزدایی می کنند، عنوان کرد: تعدادی از طلاب آموزش دیده در مبادی ورودی استان مرکزی مشغول به تست و تب سنجی مسافران ورودی و خروجی هستند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
خدا قوت
0
0